Šį finansavimo etapą vedė Lietuvoje įsikūręs rizikos kapitalo fondas „Practica Capital“, kuris kartu su JAV investiciniu fondu „FJ Labs“, didžiausiu pirmojo etapo investuotoju „InReach Ventures“ bei „Motieka Investment Fund“ prisidės prie spartesnio platformos augimo.
Pasak „Enebos“ vadovo Vyčio Uoginto, antrojo investicinio raundo tikslas yra spartinti augimą pagrindinėse Europos rinkose – Ispanijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Lenkijoje, Didžiojoje Britanijoje. Startuolio akiratyje atsidūrė ir JAV – didžiausia pasaulyje žaidimų prekybos rinka, kurioje „Eneba“ planuoja aktyvią plėtrą.
„Po pirmojo investicinio roundo, didžiausiose Europos šalyse „Eneba“ rodikliai išaugo beveik 10 kartų, tačiau vis dar matome didžiulį augimo potencialą. Taip pat pradėjome savo veiklą JAV ir pamatėme daugybę galimybių auginti ten įsikūrusią „Eneba“ varotojų bazę“, – teigė V.Uogintas. Per dvejus savo veiklos metus startuolis peržengė 2 milijonų vartotojų per mėnesį ribą. Didžiausia rinkos dalis tenka Ispanijai, kurios vartotojai sudaro beveik penktadalį visų vartotojų. Vartotojai iš JAV šiuo metu sudaro 10 procentų klientų bazės.
Startuolio planuose ne tik skaitmeninės žaidimų prekyvietės vystymas esamuose ir naujuose regionuose, tačiau ir fizinių žaidimų prekybos startas. Pasak „Eneba“ bendraįkūrėjo Žygimanto Mikštos, šiuo metu komanda aktyviai dirba su naujos sistemos kūrimu, kuri leis patiems vartotojams ne tik pirkti, bet ir lengvai parduoti savo turimus fizinius žaidimus bei žaidimų kompiuterius.
Startuolis turi daugiau nei 90 darbuotojų, o artimiausiu metu šis skaičius augs dar labiau. „Jau artimiausiu metu planuojame pradėti atrankas ir padvigubinti savo darbuotojų skaičių“, – pasakojo V.Uogintas.