2017 m. įkurto startuolio idėja gimė pamačius inovacijų spragą teisininkų darbe: teisininkai praranda iki 30% savo apmokestinamo laiko dėl neefektyvios laiko apskaitos. „Amberlo“ įkūrėjai pastebėjo, kad angliškai nekalbančiose rinkose trūksta modernių technologijų teisininkų laiko apskaitai.
Naudojant „Amberlo“ viską, kas susiję su byla, galima rasti viename įraše: kontaktinė informacija, dokumentai, susitikimai, užduotys, korespondencija ir atsiskaitymo informacija. Taip darbuotojai žino, kur ieškoti su byla susijusių duomenų.
„Amberlo“ pagerina ir santykių su klientais valdymą, planavimą, administracinius procesus. Geriausias kokybiškos sistemos įrodymas – besiplečiantis vartotojų ratas. „Amberlo“ turi daugiau nei 500 advokatų kontorų iš 20 skirtingų šalių, šie rodikliai nuolat auga.
Investicija paspartins produktų plėtrą į naujas rinkas, prisidės prie sėkmingo veiklos išplėtimo ne tik Europoje, bet ir Centrinėje bei Pietų Amerikoje. Taip pat numatyta dar daugiau bendradarbiavimo funkcijų, integracijų, su dirbtiniu intelektu automatizuotų procesų. Tai, pasak „Amberlo“ komandos, dar labiau padidins veiklos efektyvumą.