Lietuvių sukurtas startuolis „Watalook“ siekia iš esmės pakeisti ir atnaujinti grožio paslaugų sektorių bei modernizuoti grožio specialistų darbą.

Platformos kūrėjai sako pastebėję problemas, su kuriomis susiduriama grožio industrijoje dirbantys profesionalai ir nusprendė padėti jas spręsti. Specialistamspakeitus darbo vietą didelė dalis klientų duomenų lieka salonuose, didelis neatvykimų skaičius ir daug laiko, skiriamo klientams registruoti bei kitiems administraciniams darbams, – visa tai paskatino sukurti kompleksinį sprendimą, kuris spręstų iškart daug problemų.

„Watalook“ suteikia grožio specialistams ir jų klientams 24/7 veikiančią grožio paslaugų užsakymo platformą, išmanų darbo kalendorių, automatinius SMS priminimus klientams, renka klientų ir jų apsilankymų informaciją bei kiekvienam grožio specialistui padeda sutaupyti iki 22 valandų per mėnesį.

Plačiau apie tai, kaip 3 mln. investiciją ketina panaudoti „Watalook“, rašo vz.lt.